Senaste nytt

[DEAL]Lufthansa/Swiss First från London, från ca 18.000SEK

Gah, det kliar i fingrarna!

Edit: länk till erbjudandet https://www.swiss.com/gb/en/Book/OfferBook/Group/X7z3

Namnlöst.jpeg

Namnlöst 2.jpeg
 
Last edited:

mano81

Medlem
Tack för infon :) Jag är helt färsk på ITA Matrix så jag behöver nog lite mer hjälp... Jag hittar kampanjpriset på ITA Matrix för några datum jag kan tänka mig att jag och min fru kan åka. Men när jag sen går in på Lufthansas sida och söker samma datum så dyker inte dessa priser upp. Och det även om jag provar Senatorns länk. Missar jag något eller gör jag något fel? Är riktigt sugen på en första first :)
 
Tack för infon :) Jag är helt färsk på ITA Matrix så jag behöver nog lite mer hjälp... Jag hittar kampanjpriset på ITA Matrix för några datum jag kan tänka mig att jag och min fru kan åka. Men när jag sen går in på Lufthansas sida och söker samma datum så dyker inte dessa priser upp. Och det även om jag provar Senatorns länk. Missar jag något eller gör jag något fel? Är riktigt sugen på en första first :)
Ne får inte till det jag heller.
Dock tycker jag om man ska ta denna deal att köra Swiss First alt ha både Swiss och Lufthansa i samma bokning.
Lufthansa First kan man hitta med award, Swiss kan du inte.
Och vad jag läser är Swiss bättre än Lufthansa
 
Toppen