Senaste nytt

Kampanj: Synsam, 12000 Eurobonus poäng

Någon som vet om man kan nyttja denna kampanj flera gånger, dvs 2 kampanjer på ett eurobonusnummer? Tex om två familjemedlemmar vill bli kund.
 

FFlash

Medlem
Frugan min ska köpa nya glasögon. Det är jag som jagar poäng. Någon som vet om det går att handla så att poängen ramlar på mitt EB-konto? Enklast är väl att jag tecknar avtalet men hon får "välja" glasögon, det är väl Inga bekymmer det sådant förfarande?
 
Jag och Frugan abonnerade på 3 glasögon var för 3 veckor sedan och jag bad Synsam personalen skriv in mitt EB nummer på både frugan och mig och innan glasögonen var klara för hämtning så fanns 24.000 poäng på mitt konto. Så det fungerar även med kampanjen på halva priset på bågarna, dom protesterade inte alls över mixande av olika kampanjer.
 
Jag och Frugan abonnerade på 3 glasögon var för 3 veckor sedan och jag bad Synsam personalen skriv in mitt EB nummer på både frugan och mig och innan glasögonen var klara för hämtning så fanns 24.000 poäng på mitt konto. Så det fungerar även med kampanjen på halva priset på bågarna, dom protesterade inte alls över mixande av olika kampanjer.

Vi var två som besökte Synsam Luleå igår och där gick det absolut inte att kombinera kampanjerna. Det resulterade i att vi enbart tog ett abonnemang med enkelslipade glas (3x66kr/mån=198kr/mån) på eurobonuskampanjen. Detta eftersom priset vi fick för progressiva glas vart 3x319kr=957kr/mån. Galet för glasögon man inte ens äger.

Försäkrade mig om att man erhåller eurobonuspoängen även fast totalpriset blir 198kr och inte 199kr, det var inget problem.
 

FFlash

Medlem
Jag tror man inte ska ta upp diskussionen med olika kampanjer utan bara ge dom EB numret i kassan.
Varning dock. Jag har varit med om olika kampanjer otaliga gånger hos hyrbilsfirmor där de vill "I will just update your profile information" och jag har lärt mig skrika med detsamma "don't touch the reservation! It is good as it is" pga missade poäng :D
 
Toppen