Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Homer

Medlem
Jag har precis så men fick 1000 pts.


Är rätt AWD även med i slutfakturan?

som du kan hämta här
Engelsk https://www.avis.com/en/reservation/get-e-receipt
Svensk Fakturakopia - Avis

Avis Kvitto 2.jpg






Avis Kvitto.jpg
 

Berglund

Medlem
Fast Avis Worldwide Discount är väl = AWD ?
AWD som Eurobonusmedlem är väl de numren som postades ovan av @Homer ?
När det står i bilden "Your discount code D194200 has been applied" och denna stämmer överens med ens Eurobonus AWD, då är det rimligtvis också den som avses eller har jag som nubliven Avismedlem missat något viktigt?
 

Mr Planning

Medlem
Står era kontrakt på Engelska? Mitt är nämligen på Svenska, och där står det, kommentarer: "Preffered with Mra"
Vad det nu betyder?

SAS nummer står i kontraktet, samt korrekt körkortsnummer (som jag skrev in när jag skapade kontot), men jag jag loggade inte in när jag bokade bilarna och har inte fyllt i mitt k-k nummer under bokningen, så det verkar som att dom synkar mailadressen.

Fick nämligen bilen hemlevererad i morse, och jag behövde inte visa upp mitt körkort för dom.
 

pswe

Medlem
Jag hade en hyra förra helgen, rabatter och Eurobonusnummer stämmer i mitt kontrakt (poängen har inte kommit än, men det är inte heller förväntat). Noterade dock att summan på kontraktet inte stämde överens med vad som dragits på mitt kreditkort.
Vid kontakt med Avis meddelade de att jag kört en större bil än vad jag bokat.. visserligen korrekt, men gratisuppgraderingen kändes plötsligt mindre attraktiv...telefonisten höll med om att detta var konstigt och betalade tillbaka mellanskillnaden.
 

Homer

Medlem
Fast Avis Worldwide Discount är väl = AWD ?
AWD som Eurobonusmedlem är väl de numren som postades ovan av @Homer ?
När det står i bilden "Your discount code D194200 has been applied" och denna stämmer överens med ens Eurobonus AWD, då är det rimligtvis också den som avses eller har jag som nubliven Avismedlem missat något viktigt?

Jodå, men men vi vet ju inte om appens "Sammanfattning" visar samma information som hemsidans faktura.
Väljer jag istället Visa Kvitto på appen visas ingen sådan information
 
Toppen