Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Canadien

Medlem

Där har vi nog mitt problem. När jag skapade bokningarna angav jag EBD och sedan EBD-nummer, angav dock inget AVIS Preferred. Men AVIS backendsystem mappade sedan in dessa bokningar till mitt AVIS Preferred (p g a samma mailadress & kreditkort). Nu står det AWD U136801 i allihop istället för D194200 som är den korrekta för EBD. Därav blev det dyrare dessutom, stod 712:- i bokningsbekräftelsen men kollar jag bokningen online står det estimated cost 795:-

Kan uthyrningskontoret korrigera AWD:n till EBD, och tror ni detta skulle sabba för kampanjintjäningen?
 

Buffy

Medlem
Hämtade nyss ut en Passat, körde ett par hundra meter och där får den stå, nästa gång får jag nog ta hem den, då parkeringen går på en slant.
 
  • Gilla
Reactions: Vic
Pratade precis med AVIS ang mina bokningar. De sa att det kvitta om du hade tagit det med Preferred så länge som man hade bokat via Eurobonus länken. Men är väl lika bra att hålla koll.
 

Canadien

Medlem
Pratade precis med AVIS ang mina bokningar. De sa att det kvitta om du hade tagit det med Preferred så länge som man hade bokat via Eurobonus länken. Men är väl lika bra att hålla koll.
Problemet i mitt fall är ju priset, eftersom det tydligen finns ngn default-AWD i Preferredprofilen som skrev över EBD-rabatten...
 
Toppen