Senaste nytt

[Tips] Söka tillgänglighet av Star Alliance bonusresa på Uniteds webbsida

frankw

Medlem
Hej!

Jag har skummat igenom tråden men inte hittat svaret;
# Går det att rakt av översätta miles på united.com till Eurobonuspoäng?
 

Dr. Miles

Expert
Hej!

Jag har skummat igenom tråden men inte hittat svaret;
# Går det att rakt av översätta miles på united.com till Eurobonuspoäng?
Nej, det går inte. Jag skrev så här i mitt första inlägg i tråden.
OBS:
  • Antal miles som visas i resultatet är relevant endast när du använder United Mileage Plus. De siffrorna gäller inte när du bokar en bonusresa med andra bonusprograms miles eller poäng.
  • Summa av skatter som visas i resultatet gäller inte om du bokar en bonusresa med andra bonusprograms miles eller poäng.
  • SAS Plus inom Europa räknas som Business class award.

Det är Uniteds tjänst så varför ska de bryr sig om vad andra flygbolag debiterar sina kunder?
 

Nicco

Medlem
Hej alla. Försöker söka för första gången på United men råkar hela tiden ut för att jag slussas vidare till en blank sida,
Kan det vara som så att jag är lite tidigt ute? Söker bonusresa i First till Kapstaden i november.
Tar tacksamt emot alla inspel.
 

agehall

Medlem
Du är troligen för tidigt ute, men det borde inte generera en blank sida. Det låter mer som att din webbläsare blir ledsen på resultatet.

Fö blir nog kapstaden med *A i First svårt - det är väl typ Lufthansa och Swiss som är de som flyger dit med F.
 

Nicco

Medlem
Tack @agehall och @dr.miles för snabba svar. Då ska jag kolla lite senare. Dock så låter det ju väldigt tufft att få en F till Kapstaden. Jag som tyckte att jag funnit ett bra resmål för november :-(
Vart tror ni att det är enklast att finna en bra F för höstmörkret?
 
Toppen