Senaste nytt

Barnmat - SAS business class Long-haul

Bryant

Medlem
Hur gjorde du tillslut @proxie ?

Någon som har foto på SAS barnmat på SAS business class longhaul, eller kan berätta vad den innehåller? Får barnen i GO, PLUS och Business samma mat? Och vad får man på sträckan Stockholm-Köpenhamn i SAS Plus till barnet om man beställt "CHML" (childmeal)? Det är ju en så kort sträcka så spelar egentligen ingen roll, är mest nyfiken.

Vi reser med en 3-åring och en 8-månaderns. Om vi inte beställer infantmåltid till 8-månaders så blir han helt utan mat va? Men om vi inte beställer något till 3-åringen så får hon en vuxenrätt? Så det funkar?

Det är inte samma mat i GO och plus (som jag förstått det)
 

JohnR

Medlem
Jag har bara beställt Child meal i plus , men det har varit riktigt bra.

Sist arn-ord tror jag det var köttfärssås och spaghetti , pannnkakor till efterrättt, en godisbit, och frukt. Någon grönsksak var det också.

Ord-arn var det chicken bits med potatismos, och även där generöst med tillbehör och barnanpassade efterrätt. Nu är mina barn 5 och 4 år men det föll i smaken båda gångerna
 

mha321

Medlem
Jag har bara beställt Child meal i plus , men det har varit riktigt bra.

Sist arn-ord tror jag det var köttfärssås och spaghetti , pannnkakor till efterrättt, en godisbit, och frukt. Någon grönsksak var det också.

Ord-arn var det chicken bits med potatismos, och även där generöst med tillbehör och barnanpassade efterrätt. Nu är mina barn 5 och 4 år men det föll i smaken båda gångerna

Det låter ju bättre än många andra alternativ i plus...
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen