Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

Jonas C

Medlem
Hilton San Francisco Financial District. Fin utsikt från 19:e våningen. Tackade nej till uppgraderingen på högsta våningen med balkong då rummet inte var klart förrän på eftermiddagen.
IMG_8642.jpeg
 

Ricci

Medlem
Wow! Gött! Uppgradering från vad? (Diamond Ambassador?). De brukar inte uppgradera över duplex väl?
Jag har bara Platinum Ambassador numera...men jag hade bokat vanligt "1 bed room suit"
Har bott här xx gånger och ibland får man ett rum lite bättre än vad man skulle med tanke på status.
Känns som att hotellet har sitt eget koll på sina gäster än vad IHG gör. (killgissning).
 

Kris

Medlem
Jag har bara Platinum Ambassador numera...men jag hade bokat vanligt "1 bed room suit"
Har bott här xx gånger och ibland får man ett rum lite bättre än vad man skulle med tanke på status.
Känns som att hotellet har sitt eget koll på sina gäster än vad IHG gör. (killgissning).
Cool! Bra med stammis-treatment. Gött ställe att vara på. Ta en GT i baren vid stranden för mig... :cool:
 

Rickard_O

Medlem


Om herrarna inte har några middagsplaner så finns det lediga bord att boka på Resturang Odessa ikväll!
Deras Chicken Kyiv är att riktigt trevlig!
 
Toppen