Senaste nytt

Heads up: The BusinessClass.se forum is moving!

Tonton

Medlem
Det här var inte bra nånstans. Sidan kom inte ihåg login och svårnavigerat numera. Det var ju hur bra som helst innan...

Att sidan inte kommer ihåg lösenord osv, är ju för att sidan har flyttats från .se till .com. Det är enkelt fixat i sin lösenordshanterare.

Det där med svårnavigeringen håller jag med om - men det kommer säkerligen fixas.
 
Forumet på Tapatalk funkar inte alls. Men vi får väl ha lite tålamod. Om tanken är att det inte ska gå med Tapatalk längre så är väl det ok, skriv ut det bara i infon.
 

Mikeswede

Medlem
Om detta är framtiden för bussinesclass RIP ! Några synpunkter

- Varför var denna flytt nödvändig ? verkar ju som en majoritet av sidans besökare är där för forumet och många av oss verkar nu vara något missnöjda. finns säkert bra anledningar men dåligt motiverat samt man bör testa innan man gör så stora förändringar.
 

intuition

Medlem
Min browser varnar för att inloggning är osäker, verkar inte längre använda https?

Jag saknar väldigt mycket de två "widgets" uppe till höger som visade om och nya poster i trådar jag postat i.

Jag får nu mail på "allt", även där jag följer tråd utan att ha bett om epost-notifiering.
 
Om detta är framtiden för bussinesclass RIP ! Några synpunkter

- Varför var denna flytt nödvändig ? verkar ju som en majoritet av sidans besökare är där för forumet och många av oss verkar nu vara något missnöjda. finns säkert bra anledningar men dåligt motiverat samt man bör testa innan man gör så stora förändringar.
I princip alla forum jag har frekventerat de senaste 20 åren har låtit likadant vid en uppdatering. ”Varför gjordes detta, ser fult ut, jag hittar inget, detta är döden för forumet”. Nästan lika många forum har sen överlevt och användare har lärt sig navigera, och till och med tycka uppdateringen var bra…

Med det sagt, är ju en del barnsjukdomar som förhoppningsvis kan lösas, framförallt när det gäller notifikationer!
 

taxvalp

Medlem
I princip alla forum jag har frekventerat de senaste 20 åren har låtit likadant vid en uppdatering. ”Varför gjordes detta, ser fult ut, jag hittar inget, detta är döden för forumet”. Nästan lika många forum har sen överlevt och användare har lärt sig navigera, och till och med tycka uppdateringen var bra…

Med det sagt, är ju en del barnsjukdomar som förhoppningsvis kan lösas, framförallt när det gäller notifikationer!

Exakt min reflektion. Jag minns i forntiden när forumet bytte från den orangea layouten till (går)dagens och jag tänkte att nu är det slut med såväl forumet som mitt deltagande. Likväl sitter vi här…
 
Toppen