Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

freppa87

Medlem
Hotell: Waldorf Astoria Palm Jumeirah
Datum: 7 natt augusti 2022
Bokat: King pearl club sea view
Uppgradering: Ingen vid incheckning trots fråga. Dock hade dom förberett rummet med tårta och grattis pga firande, så vi var väldigt nöjda! Gick till receptionen nästa morgon och dom bad om ursäkt ca 25 gånger utan att vi krävt någonting, bor nu resten av vistelsen i en 100m2 Pearl Club Suite!
Status: HHD
 

pljung

Medlem
Hotell: Waldorf Astoria Palm Jumeirah
Datum: 7 natt augusti 2022
Bokat: King pearl club sea view
Uppgradering: Ingen vid incheckning trots fråga. Dock hade dom förberett rummet med tårta och grattis pga firande, så vi var väldigt nöjda! Gick till receptionen nästa morgon och dom bad om ursäkt ca 25 gånger utan att vi krävt någonting, bor nu resten av vistelsen i en 100m2 Pearl Club Suite!
Status: HHD
Checkar in 9/8 och också bokat King pearl club sea view, så hoppas det ordnar sig med uppgradering för mig också.
 

taxvalp

Medlem
Hotell: Hilton Vancouver Airport
Datum: Augusti
Bokat: King Junior Suite
Uppgradering: King One Bedroom Suite
Status: HHD

Dyra rum så det blev en poängbokning, där det lite oväntat var samma pris på en svit som på billigaste rummet. Uppgraderad i appen något dygn före ankomst.
 

MLC

Medlem
Hotell: Hilton Berlin
Datum: Augusti
Bokat: King Guest Room
Uppgradering: King Executive Room
Status: HHG

Hotell: Hilton Munich City
Datum: Augusti
Bokat: King Hilton Deluxe Room
Uppgradering: King Executive Room
Status: HHG
 

Dbodenfo

Medlem
Hotell: The Britannique Naples, Curio Collection by Hilton
Datum: 22 - 25 juli
Bokat: King Guest Room
Uppgradering: Superior King Guest Room With Sea View
Status: HHD
 

taxvalp

Medlem
Hotell: Parmelia Hilton Perth samt Hilton Sydney
Datum: Augusti 2022
Bokat: Billigaste rummet
Uppgradering: King Executive
Status: HHD

Identiska uppgraderingar synliga ett par dagar i förväg i appen. Som vanligt hög standard på frukost och loungeutbud här i Australien. Parmelia Hilton i Perth är nyrenoverat och Hilton Sydney håller alltjämt stilen.
 

taxvalp

Medlem
Hotell: Hilton Curio LAX
Datum: Augusti
Bokat: Billigaste rummet
Uppgradering: Deluxe one bedroom suite
Status HHD

Kanske den mest okarismatiske receptionisten någonsin. Sade knappt hej och gav ingen ögonkontakt innan han gjorde nycklarna. Hustrun frågade om vi hade blivit uppgraderade och han gjorde då nya nycklar. Ett av de största rummen vi haft i USA - synd att det ett flygplatshotell för bara en natt. Karismabristen kompenserad.
 

Rickard_O

Medlem
Hotell: Doubletree by Hilton Skopje
Datum: 10-13/8
Bokat: 2st Twin guest room's
Uppgradering: 1x King one bedroom suite, andra rummet va kvar som vanligt.
Status: HHG

Rätt trevlig uppgradering när man är ute och reser i fotbollens tjänst med vänner som man helst kanske inte delar sovrum med så han åkte på bäddsoffan :D
Enda nackdelen är att badrummet i sviten låg i mitt sovrum så min rumskamrat fick gå igenom där varje gång.

I övrigt ganska trevligt hotell, över förväntan!
Dock var läget ganska kasst, men man var ju beredd på det och taxi är ju gratis i Skopje!

IMG_5592.jpg

IMG_5593.jpg
 
Hotell: Doubletree by Hilton Skopje
Datum: 10-13/8
Bokat: 2st Twin guest room's
Uppgradering: 1x King one bedroom suite, andra rummet va kvar som vanligt.
Status: HHG

Rätt trevlig uppgradering när man är ute och reser i fotbollens tjänst med vänner som man helst kanske inte delar sovrum med så han åkte på bäddsoffan :D
Enda nackdelen är att badrummet i sviten låg i mitt sovrum så min rumskamrat fick gå igenom där varje gång.

I övrigt ganska trevligt hotell, över förväntan!
Dock var läget ganska kasst, men man var ju beredd på det och taxi är ju gratis i Skopje!

Visa bifogad bild 132854

Visa bifogad bild 132855
Provade ni poolen?
 
Toppen