Senaste nytt

Lounge i London på Heathrow

nissefalk

Medlem
För att svara @lilly k så är One World loungerna överlägsna med förutsättningen One World Emerald status, sweetspot är LHR-GOT från T3 fram till sista oktober.

Semi-OT: Flyger man av en händelse Singapore Airlines First så skall deras First lounge vara riktigt bra, dock har jag inte haft möjlighet att testa denna.

Ja kan bara hålla med om detta om man flyger Heathrow till Landvetter så är BA bäst loungerna på T3 , Cathay, Qantas och i viss mån American är riktigt bra lounger, Jag hoppas de behåller Göteborgs flyget på Terminal 3 även i framtiden
 

011430121

Medlem
Jodå, vi blev insläppta i Lufthansas lounge, men jag fick betala 25 GBP för 9-åringen.
Tänkte på i våras när en kompis hans 5 åriga son och jag skulle åka från BER med SAS I GO, den ende med status var jag EBD, gick till Lufthansa loungen inga problem blev insläppta utan en endaste fråga.
 
Last edited:

igelkotten

Medlem
Jag är 99% säker på att svaret på denna fråga är ja, men kollar ändå eftersom jag bokat flyg åt två vänner i SAS Plus från LHR som ställt mig följande fråga:

Visst kommer de in i alla LHR T2-lounger på morgonen flera timmar innan deras kvällsavgång? Jag har aldrig stött på någon tidsbegränsning men post-pandemi-tider gör mig lite osäker så vill kolla om någon stött på patrull. Vill inte ge de ett tvärsäkert svar om det är så att jag har fel.
 

igelkotten

Medlem
Lite OT, och inser att det var ett bra tag sen jag flög i Go - får man ta med sig en gäst på samma bokning genom Gold Track på LHR terminal 2 om man flyger i SAS Go och jag innehar EBG?

Jag vet att det skiljer sig från flygbolag till flygbolag, men minns inte alls hur SAS gör.
 

mha321

Medlem
Lite OT, och inser att det var ett bra tag sen jag flög i Go - får man ta med sig en gäst på samma bokning genom Gold Track på LHR terminal 2 om man flyger i SAS Go och jag innehar EBG?

Jag vet att det skiljer sig från flygbolag till flygbolag, men minns inte alls hur SAS gör.
Japp det funkar.

Sent from my Pixel 5 using Tapatalk
 
05-18 är nya öppettider på United.
 

Attachments

  • 20220821_164530.jpg
    20220821_164530.jpg
    39,6 KB · Visningar: 111
Toppen