Vi kan som sagt bara gissa i detta läget. Det som kan vara intressant i detta fall är att titta på hur många XP resan ger. Om du öppnar starkt med C full-flex så kan det vara ett alternativ att bara lägga en viss spend direkt i Flying Blue för att nå 180 XP och gold där.
Vad tror ni om chanserna att "uppgradera" denna? Har följande bokat på *A Award i economy för hela familjen (2 bokningar med 2 på varje). Två veckor i Thailand och Singapore med utresa i mellandagarna (ie direkt efter julhelgerna).
GOT-MUC - Lufthansa - Airbus A319
MUC-BKK - Lufthansa - Airbus...
Låter som ett väldigt härligt schema. Väldigt kompatibel med mina egna intressen men har bockat av det mesta på just denna Manhattan-centriska lista. Tyvärr är ön ej särskilt prisvärd just nu. Däremot är jag avis på er som får fripass en vecka från familjen för dessa typ av exkursion. Själv hade...
Känns oerhört osannolikt i nuvarande ekonomiska situation. Om övergången till SkyTeam blir en framgång och man vänder resultatet så kan det nog definitivt bli något på sikt att kika på men inom närmsta 5 åren.. nja. Minns med tydlighet när man drog in på alla tredje-parts lounger redan innan...
HA! Har också stått och flåsat och knött mig i security efter att ha anlänt till ARN med Thai. Jag tror att man med den korta connection som ligger mot GOT flyget så ska man nog kolla upp när nästa flyg går samam dag och om man finner det som en helt oacceptabel väntan så bör man göra andra planer.
Om man kommer från en position av absolut NOLL kunskap om flygbolag/program etc så kan man säkert lära sig något. Priset är däremot inte alls motiverat.
Saké, av anledningen att du aldrig vill lägga pengar på att köpa av den kvalite du får hos ANA någon annanstans. Inte för att saké är speciellt bra men då vet du att du fått testa av det bästa utbudet.