Senaste nytt

SAS piloter i strejk?

palmen

Moderator
Maken till dålig artikel får man leta efter.

Att Björn inte skulle köra sportbil? Han har ju sin bil han åker ner med till Tyskland för att köra på racing bana med.

Sa han verkligen upp sig från SAS? Inte riktigt den versionen han själv gick ut med när han fick hänga in uniformen.

Han har onekligen tappat omkring 6000 följare då han tidigare varit uppe en bit över 100k följare. Man kan ju fråga sig varför.

Att han skulle ha banklån för sin pilot utbildning tror jag inte en sekund på då han själv har stridspilot i svenska försvaret och 1985 konverterade till SAS och är tämligen säker på att både försvaret och sas på den tiden stod för kostnaderna.

Björn slutar än idag inte att förvåna med sina inlägg och utspel. Att han "skarpt ogillar" ledningen och gör vad han kan för att smutskasta dom är ju inte direkt någon nyhet.
 

Fredrik

Medlem
Slutet på strejken. Slutet på SAS har pågått längre än nuvarande strejk.

Jag ser dödsryckningarna från bolaget för hur strejken än slutar kommer bolaget bli mindre svenskt än idag. Danska statens ägande handlar om deras intressen, inte oss ARN-baserades intressen.
 

adhoc76

Medlem
Jag ser dödsryckningarna från bolaget för hur strejken än slutar kommer bolaget bli mindre svenskt än idag. Danska statens ägande handlar om deras intressen, inte oss ARN-baserades intressen.

Även det har pågått länge. Jag är inte så sentimental vad det gäller Arlanda och ”svenska intressen”. Gillar dock SAS och hoppas SAS finns kvar i någon form.
 
Toppen