Senaste nytt

Hur intjäna SJ Prio poäng?

Och eftersom de räknas mot status bör man vänta på nästa intjäningsperiod innan man använder dem.. Det tänkte jag på första gången jag lämnade dem oanvända, men inte alls nästa gång jag hittade dem och blev glatt överraskad.

Aja, ska förhoppningsvis inte vara några större problem att behålla status ändå men lite irriterande tankevurpa.
 

gdaily

Medlem
Och eftersom de räknas mot status bör man vänta på nästa intjäningsperiod innan man använder dem.. Det tänkte jag på första gången jag lämnade dem oanvända, men inte alls nästa gång jag hittade dem och blev glatt överraskad.

Aja, ska förhoppningsvis inte vara några större problem att behålla status ändå men lite irriterande tankevurpa.
"Min fru" har gjort samma fel, flera gånger. Att jag - förlåt hon - aldrig lär sig!
 

Dawes

Medlem
Och eftersom de räknas mot status bör man vänta på nästa intjäningsperiod innan man använder dem.. Det tänkte jag på första gången jag lämnade dem oanvända, men inte alls nästa gång jag hittade dem och blev glatt överraskad.

Aja, ska förhoppningsvis inte vara några större problem att behålla status ändå men lite irriterande tankevurpa.
Jag tänkte försöka bränna dem innan nästa period för att uppnå ny nivå, jag bör ju få nya tänker jag (periodbryt 9/9). Eller följer de kalenderår som poängen gör generellt?
Tänkte att jag kan åka lite tåg på semestern
 
Toppen