Senaste nytt

Dubbla poäng SAS Mastercard 27-29 maj 2022

folo

Medlem
De senaste gångerna det har varit kampanj har jag missat bonusen då köpen bara blivit ”reserverade” under kampanjen och bokförts först på måndagen. Har klagat över detta men bara fått nonsens-svar tillbaka. ”Vi rår inte över det, det är butikens/SAS/hotellets transaktioner som fördröjs”. Ser nu att av fredagens 12 inköp, har ett! blivit bokfört, övriga står som ”reserverade” detsamma gäller samtliga gjorda igår. Känns lite som att det är ett lotteri om man får dubbla poäng eller ej. Någon annan som har samma erfa, eller har jag bara haft ”otur”?

Har bara haft detta problem med köp från CDON.se, och då har SEB/Eurobonus Mastercard manuellt gett mig poäng efter att jag har skrivit till dem i meddelandefunktionen på hemsidan.

Övriga transaktioner har bakdaterats till rätt dag och fungerar som de ska.
 
Nästan så man skäms! Morsdagsmiddag på Stortorgskällaren för 7 pers bokat med TheFork 50% rabatt. 200 Eurobonus poäng per 100kr spenderat och betalade med SAS Mastercard för ytterligare 30p/100kr under dubbelpoänghelgen.
EB604053-6FCA-4419-9C63-94D79CBFAAE9.jpeg
 

FilipJ

Medlem
Nästan så man skäms! Morsdagsmiddag på Stortorgskällaren för 7 pers bokat med TheFork 50% rabatt. 200 Eurobonus poäng per 100kr spenderat och betalade med SAS Mastercard för ytterligare 30p/100kr under dubbelpoänghelgen. Visa bifogad bild 129630
Inget att skämmas för när de tar 45 spänn för en läsk... Vi lantisar är inte vana med stockholmspriser alltså :eek:
 
Toppen