Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2019-MAR-09

palmen

Moderator
Haha, den var bra!!
Men helt klart borde vi köra en loungehopping BC-träff på LHR T3 som vi gjort på T2.
Finnair flyger härifrån så det borde kunna göras och kunna hålla kostnaden nere.

Edit: Lägger upp en tråd om det snart. Vi kanske kan prata om det på nästa lördag på träffen?
Finnair är ju lämpligt med hopp till Stockholm. Enkelresa i ekonomi kostar under 2000 för en sådan. Jag kommer dock vara utan Emerald april-juli innan jag återkvalificerat.
 

Bryant

Medlem
Finnair är ju lämpligt med hopp till Stockholm. Enkelresa i ekonomi kostar under 2000 för en sådan. Jag kommer dock vara utan Emerald april-juli innan jag återkvalificerat.

Jag kommer ev vara Sapphire i sommar så jag får betala tillbaks. Dock har man ju inte tillgång till firstlounger
 

trekker

Medlem
Okej. Rekar läget i GF i för nästa vecka. Måste säga att detta är sjuuuuuukt bra. Hoppas de inte byter ut detta! 20190302_163853.jpg
 

Homer

Medlem
Finnair flyger härifrån så det borde kunna göras och kunna hålla kostnaden nere.

blir inte många minuter i lounge om du tänkt att det ska vara en dagstur,kolla tidtabellen.
Lite bättre om man flyger BA dit och Finnair tillbaka.
 
Last edited:

Ricci

Medlem
blir inte många minuter i lounge om du tänkt att det ska vara en dagstur,kolla tidtabellen.
Lite bättre om man flyger BA dit och Finnair tillbaka.
Inga problem (än) kommer in med CX 06:40 till T3 och går till CPH från T5 08:55 så jag bör ha lite tid att kolla GF T5 några minuter.
 

Homer

Medlem
Man kan ju flyga valfritt bolag till London och enkel tillbaka med Finnair. Eller hur konstigt det än låter så kan man ju faktiskt stanna en natt eller två i London ;)

Men hur är priserna på finnairs enkelbiljetter? länge sen jag kollat tidigare var de usla
nästan samma som t/r, gick dock kombinera med BA flight
en väg så blev det billigare.
Det är väl i så fall i Helsingfors man ska stanna, för att sista planet.
 

palmen

Moderator
Men hur är priserna på finnairs enkelbiljetter? länge sen jag kollat tidigare var de usla, gick dock kombinera med BA flight
en väg så blev det billigare.
Det är väl i så fall i Helsingfors man ska stanna, för att sista planet.
Jag köpte en sådan i höstas för ca 1800 kronor i ekonomi. Helt OK pris tycker jag då det var på sena eftermiddagsflighten. På SAS brukar ju den direktflighten kosta en bra bit över 2000 kronor.
 

Homer

Medlem
Jag köpte en sådan i höstas för ca 1800 kronor i ekonomi. Helt OK pris tycker jag då det var på sena eftermiddagsflighten. På SAS brukar ju den direktflighten kosta en bra bit över 2000 kronor.


men du kan ibland köpa SAS biljetter för 299kr om du är ute i god tid.
 
Toppen