Senaste nytt

[Tips] Söka tillgänglighet av Star Alliance bonusresa på Uniteds webbsida

Dr. Miles

Expert

chazzie

Medlem
Intressant, jag märkte bara att det var inga Lufthansa flighter alls som visades över Atlanten när jag sökte på united.com
 

JeanHell

Medlem
Grymt bra skriven guide, tackar!
Siktar på en 1:-klass-resa (mitt livs första) med stopp i Singapore och sedan vidare i Sydostasien nästa år med hjälp av 2-4-1-voucher. Återkommer självklart med detaljer när det närmar sig, kommer bli en härlig resa att planera :)
 

chazzie

Medlem
Jag var inne på detta tidigare, men har någon märkt att det är lite mindre tillgång på Lufthansa F-award nu när man söker på United? Eller är det bara en naturlig variation beroende på beläggning, dvs. ibland finns det "mycket" och ibland nästan inget alls?
 

Dr. Miles

Expert
Jag var inne på detta tidigare, men har någon märkt att det är lite mindre tillgång på Lufthansa F-award nu när man söker på United? Eller är det bara en naturlig variation beroende på beläggning, dvs. ibland finns det "mycket" och ibland nästan inget alls?
Jag har kunnat att hitta Lufthansa First class award på bl a Frankfurt-Beijing, Seoul, Shanghai, Tokyo Haneda för avresa under kommande 14 dagarna.
 

olo

Medlem
En begränsning med Uniteds site är att det inte går att söka på flighter till Kuba - vilket kanske inte är så förvånande. Hur söker jag dessa istället?
Alternativen med *A till Kuba är Avianca, COPA och Air Canada.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

olo

Medlem
Bl a på ANA Mileage Club, Avianca LifeMiles, Air Canada Aeroplan
Jag har sett en tråd om hur jag söker på awards med ANA Tool, men finns det några trådar för Avianca eller Air Canada (som jag inte hittat när jag sökt)? Framförallt är jag nyfiken på hur jag vet att jag hittar awards som går att boka med Eurobonus.
 

agehall

Medlem
Jag har sett en tråd om hur jag söker på awards med ANA Tool, men finns det några trådar för Avianca eller Air Canada (som jag inte hittat när jag sökt)? Framförallt är jag nyfiken på hur jag vet att jag hittar awards som går att boka med Eurobonus.

Det behövs nog inte, för resultaten är enklare att förstå där. Däremot är inte sökmotorerna (iaf inte hos Lifemiles) speciellt bra, så den använder jag bara som backup.
 
Toppen