Senaste nytt

London-Stockholm från Satellit B-gates

Homer

Medlem
Hur vanligt är detta?
Aldrig råkat ut för det tidigare, har något ändrats eller har jag bara haft tur?
 

Senator

Moderator
Jag har haft det några få gånger, men det är ungefär 1 av 10. BA781 från ARN som landar 20:30 med B767an har en tendens att parkera både på B och C som inte är kul på kvällen...
 

Concorde

Founding Member
2 av 10 skulle jag tippa för mig vad gäller B gates. I A byggnaden brukar som regel det vara gates 20-23, direkt under Galleries First, men också gate 9 ibland. (den gillar jag inte, trångt och stökigt).

Senator, när är du på T5 nästa gång? Är där söndag mellan 10.30 och 14.00 samt onsdag från ca. 15.00 till 20.00.
 
Last edited:

Senator

Moderator
Senator, när är du på T5 nästa gång?

Inget bokat på BA just nu. Tyvärr håller jag på med ett "städ uppdrag" i Stockholm ut mars månad. Alla mina resor i kvartal 1 blir med Star:
ARN-OSL-ARN SK
ARN-ZRH-LUX-ZRH-ARN med LX
ARN-FRA-IAD, DCA-EWR-CPH-ARN med SK/LH/CO
+ troligen ARN-ZRH-SIN-BKK-HKT-BKK-ZRH-SIN med LX/SQ/TG över påsk

Som tur är har jag tjänat in mina 1000 TP innan 8 mars med kvalificerings år till september, så jag får 2 år till med 800 TP :cool:

Men från april kan vi efter planen ses varannan torsdag i skumpa baren i Galleries First :)
 

Senator

Moderator
Ni skulle bara veta vad som händer mellan söndag och onsdag ;) Kommer ett reportage utan dess like.

Och jag hoppas matcha detta med bilder/text från en halv dag på FCT i FRA, samt nya LH F (snälla, snälla, snälla) på en B747-400 mellan FRA och IAD i mars :cool: Just nu är det bara jag och min polare bokade däruppe!
 

doc

Medlem
Instämmer i att 767:an med BA 781 ofta stannar på B. Ibland har jag åkt från B-gate med BA 782 från LHR också. Alltid lika skumt, då gaten dessutom kom upp sent och jag satt i Galleries South och väntade.
 
Toppen